Jumat, 24 April 2015

Povestea Numirea Umar Bin Abdul Aziz deveni un Calif

Numirea Umar Bin Abdul Aziz
Paket Umroh Bulan Mei. Printre virtuțile Sulaimana bin Abdul Malik este că el va accepta sfatul unui savant maestru de jurisprudenței, Raja "ibn al-Kindi Haiwah, care propune, atunci când Solomon într-un spital de stat după ce a murit în cele din urmă, pentru a ridica Umar bin Abdul Aziz ca succesor al său . Sfârșitul lui Solomon stabilit marturie a diavolului reține cea mai mică diferența. Ibn Sirin a spus, "Dumnezeu să binecuvânteze Solomon, a început califat lui cu rugăciunea rândul său, și se încheie cu arătând Omar bin Abdul Aziz ca succesor al său."
Califul Suleiman a murit 99h an, Omar bin Abdul Aziz corp menshalatkan, scris în stempelnya, "Eu cred în Dumnezeu cu sinceritate."
Hai unele istorie cu privire la numirea lui Omar bin Abdul Aziz ca calif. Printre aceste narațiuni care sunt narate de către Ibn Sa'd în ATH-Thabaqat a Suhail bin Abu Suhail, a spus el, am auzit bin Regele "Haiwah a spus," Vineri, Sulaiman bin Abdul Malik, folosind haine verzi din lână , sa uitat în oglindă și a spus: "Am fost un tânăr rege". Apoi a ieșit la rugăciunile de vineri cu oamenii, el imediat acasă bolnavi, atunci când durerea ce în ce mai tare a făcut lui tuk testament Ayyub. Ayyub este un copil care nu este destul de vechi, i-am spus, "Ce ai făcut, O, comandant al credincioșilor? Printre bunătate individuală care curge în mormânt este că el ridică pioși după aceea ". Solomon a zis: "Voința a fost, eu sunt beristikharah de mijloc în Dumnezeu, încă în considerare, și nu au confirmat cu certitudine."
Unul sau două zile mai târziu Solomon arde această scrisoare, el a invitat în cele din urmă. El a discutat, "Ce părere aveți despre Dawud ibn Sulayman?" I-am răspuns: "El joacă la Constantinopol, nu știai că era viu sau mort". Solomon a cerut, "Cine crezi, Împărate"? "I-am răspuns:" Este până la tine, comandant al credincioșilor ". Eu spun așa pentru că m-am fost în considerare. Solomon a spus: "Ce părere ai de Omar bin Abdul Aziz?" I-am răspuns, "Pe Allah, am înțeles că el este un om deosebit, o opțiune musulman". Solomon a spus: "Da, el e, dar când l-am luat și sfidător ridicat unul dintre fiii lui Abdul Malik, atunci evenimentul poate provoca o ruptură, ei vor să-l conduce Ngak pentru totdeauna, dacă nu am stabilit unul dintre ei, după Umar . Voi ridica Yazid ibn Abd al-Malik după Umar. -În Când Yazid fiind Ngak sunt la locul lor, a devenit comandant al Re Haj- se va face pe copiii lui Abdul Malik pace primit ulterior ". Am zis: "Depinde de tine".
Sulaiman bin Abdul Malik a trimis scrisoarea sa, "În numele lui Allah, Cel mai Milostiv, Milostiv. Acesta este un testament Sulaiman bin Abdul Malik, comandant al credincioșilor, tuk Omar bin Abdul Aziz. Într-adevăr, l-am dat califatul după mine, și după aceea să Yazid ibn Abdul Malik, asculta în continuare asculta, se tem de Dumnezeu, nu se certe, pentru că inamicii vor învinge vă așteptați ". Mai mult decât atât Solomon ștampila această scrisoare.
Solomon a cerut în cele din urmă Ka'b bin Hamid, cap pază calif, pentru a colecta familia sa. Ka'ab pună în aplicare colectarea lor viitor. După ce s-au adunat, Solomon a zis regelui ", ia voința mea de ei, spune-le că de aceea voia mea, să le cereți să depui un jurământ la persoana I numesc". King a pune în aplicare, atunci când regele livrarea cazul, au zis: "Am auzit și ascultăm care este listat în ea". Ei au spus: "Putem să ne întâlnim Comandant al tuk Credincioase saluți?" Regele "a răspuns," Te rog ". S-au dus în, Solomon a le-a zis: "Aceasta include voia mea, -Sulaiman se referă la o scrisoare care este în mâinile regelui" și văd o scrisoare tersebut- este ultimul meu mesaj, ascultă, ascultă și baiatlah oameni am menționat numele său în voința ". King a spus, "Atunci ei se angajează credință la una la un moment dat". Atunci Împăratul "a adus scrisoarea ștampilat afară". "
Regele spune, "Când ei au părăsit zona, Omar mi se pare, a spus el," O Abu al-Miqdam, Solomon de fapt să respecte cu adevărat și mă iubești, el a fost blând și prietenos, mi-era teamă că a renunțat unele dintre aceste lucruri pentru mine , atunci eu vă întreb cu numele lui Dumnezeu și onoarea și afecțiunea, să-mi spuneți dacă cazul său, astfel încât am putut demisiona acest moment înainte de sosirea starea în care sunt schimbările incapabil din nou ". Regele răspunse, "Nu de Dumnezeu, nu voi predica o scrisoare pentru tine". Apoi Umar departe cu dezgust. "
King a spus, "Atunci Hisham bin Abdul Malik ma întâlnit și a zis:" Adevărat între mine cu tine există o relație bună și afecțiune de lungă, am înțeles, de asemenea recunoscător, spune-mi ce eu sunt persoana care a sunat în această scrisoare? Dacă sunt un tip, așa că știu. În cazul în care altcineva, atunci mi-ar vorbi, cineva ca bolnav trebuie să fie subestimată, deoarece acest caz, nu ar trebui să fie păstrate pentru oameni ca mine, spune-mi. Promit pe Allah la voi, nu ar fi menționat numele tău pentru totdeauna "."
King a spus, "Refuz Hisham, i-am spus," Nu de dragul lui Allah, eu Ngak va deschide o singură literă pentru tine prin ceea ce a fost reținut Solomon mă ". Hisham a mers ca el au inceput o mână de altă parte, a spus el, "Cui cazul este predat dacă nu pentru mine, ceea ce am nu este considerat un copil Abdul Malik? Pe Allah, de fapt am este fiul lui Bani Abdul Malik adevăr "."
King a spus, "Văd Sulaiman bin Abdul Malik, se pare că a murit, dar eu încă mai au momente ucigaș sakratul, de fiecare dată când se ocupe de ea, așa că l-am adus la direcția de Qibla, Solomon spune cu o voce tremurândă," Împărate ", timpul nu a venit acum". Până când am repetat de două ori, a treia oară Solomon a zis: "Acum, împărate", dacă vrei ceva, atunci eu mărturisesc că nu există nici un dumnezeu în afară de Allah, Adevărul și că Muhammad este sclav și mesager "Lui."
King a spus, "Așa că l-am adus pe direcția de Qibla, și Solomon a murit. Am închis ochii, l-am acoperit cu o pânză verde, am închis ușa, a trimis un mesager pentru a cere permisiunea de a vizualiza situatia, i-am spus, "El a fost dormit și acoperit". Reprezentantul a fost vizibilă Solomon, care a acoperit pânză, a venit acasă să-l livreze la soția lui, ea este liniștit pentru că a crezut că Solomon somn. "
King a spus, "l-am întrebat pe cineva care am încredere să stau la ușă, i-am spus să nu miște până când am care a venit la el și să nu permită nimănui să intre pe calif. Apoi am sunat Ka'b bin Hamid al-Ansi, l-am rugat să adune familie Conducătorului Credincioșilor, au fost adunate în moschee Dabiq, le-am spus, "Berbaiatlah tu". Ei au răspuns: "Noi avem berbaiat, acum berbaiat din nou?" I-am spus, "Acesta este mesajul Conducătorului Credincioșilor, berbaiatlah să se supună ordinelor sale, recunoaște care este numit într-un testament care este ștampilat". Ele au fost unul câte unul credință pentru a doua oară. "
Regele spune, "Când ei sunt dispuși să depui un jurământ pentru a doua oară, așa că sunt sigur că acest lucru a fost organizarea afacerilor în care este posibil, eu spun," Jenguklah califul Suleiman, pentru că el a murit ". Ei au spus, "Inna lillahi wa inna ilaihi rajiun". Apoi am citit conținutul voinței lui Solomon, când am menționat numele lui Omar bin Abdul Aziz, Hisham a spus, "Nu vom gaj credință pentru totdeauna". Regele spune, "Pe Allah, voi tăia gâtul, stau și berbaiatlah". Apoi, Hisham stand by "glisarea" picioarele ei.
King a continuat: "Eu dețin umerii Omar bin Abdul Aziz, m-am așezat la amvon, în timp ce Omar bin Abdul Aziz spune," Inna lillahi wa inna ilaihi rajiun ". El a regretat ceea ce el devine. În timp ce Hisham dori, de asemenea, să-și exprime la fel, pentru că nu el este cine este numit de către Sulaiman bin Abdul Malik ca succesor al său. Hisham întâlnit Umar bin Abdul Aziz, a spus el, "Inna lillahi wa inna ilaihi rajiun". Din cauza Califatului sa schimbat mâinile în copii Abdul Malik bin Abdul Aziz Umar. Apoi Umar a răspuns, "Da, Inna lillahi wa inna ilaihi rajiun". Deoarece cazul este de până la ei atunci când ea nu-mi place "(Tarikh Tabari, 7: 445)..
Abu al-Hasan o-Nadawi a declarat că atitudinea Regelui "," Regele "a avut loc un mare serviciu care nu va fi uitat de Islam. Nu stiu un om dintre companionii împărat și popor, care pot oferi beneficii (cu proximitate și poziție) ca beneficiile propuse de Rege ". (Wa Rijal al-Fikr ad-Da'wah, 1: 40).
Umar a urcat la amvon, și în-față în față, în special cu oamenii, a spus el, "Jamaat toate, de fapt am testat cu acest caz, fără a consultat, nu a cerut nici vreo consultare cu musulmanii. Am anulat credință la mine, de data aceasta alege pe cineva să vă conducă. "Oamenii sunt răspuns simultan," O, comandant al credincioșilor, am ales, va accepta, va rugam sa ne conduce prin bunătatea și binecuvântarea. "
În acel moment Umar a crezut că el nu a putut scăpa de responsabilitatea Java calif, astfel Umar adăuga cuvinte pentru a explica politicile în gestionarea musulmani (Omar ibn Abdul Aziz wa Siyasatuhu fi Radd al-Mazhalim, Pagina: 102), "Amma Pentru a continua, nu există nici un profet după profet dintre voi, nu prezintă cartea în plus față de carte, care a fost descoperit de el. Știu că Allah a făcut legal ceea ce este cușer până la judecata de apoi. Eu nu sunt un judecător, am executare, iar eu nu sunt eretici, dar am fost un adept al Sunnah. Nu există nici un drept ca cineva să fie ascultat în neascultare. Cunoaște! Eu nu sunt cel mai bun dintre voi, eu sunt doar o parte din om voi, doar să fie Allah a dat o sarcină mai grea decât tine.
Musulmanii, care sa apropiat de mine, el ar trebui să fie abordate cu cinci cazuri, dacă nu, atunci nu se apropie: În primul rând, mijloacele de trai ale oamenilor care nu raportează puterea să se plângă, în al doilea rând, măsura de capacitatea sa de a ajuta în favoarea sa, a treia, rutier arată bunătate față de mine, ca Am fost obligat să urmeze calea, al patrulea, nu barfa ține la oameni, și a cincea, nu menyangkalku în care nici unul dintre afacerile sale de afaceri.
Am testament să te astfel încât să se teme de Dumnezeu, pentru că evlavie la Dumnezeu dă rezultat bun în fiecare caz, și nu există nici un bun, dacă nu există nici o evlavie. În continuare Beramallah pentru tine, pentru că oricine faptele pentru Viața de Apoi, Allah va umple lumea lui. Se modifică (păstra) secretul (care este pe noi, cei), fie ca Allah stabili ceea ce se vede din (fapte) tine. Perbanyaklah aminte de moarte, să fie pregătit cu mult înainte de moartea lui până la tine, pentru că moartea este distrugatorul de plăceri. Într-adevăr, acești oameni nu au nici o ceartă cu privire la Domnul său, nu despre profetul, nu pe cartea sa, dar este în contradicție, deoarece oamenii dinar și Dirham. De fapt am, de dragul lui Allah, nu furnizează vanitatea de cineva și nu va împiedica dreptul unei persoane. "
Umar a ridicat în cele din urmă vocea pentru ca oamenii să audă, "domnilor Jamaat, oricine ascultă Allah, atunci el trebuie să fie ascultat și oricine se supune lui Allah și nu îl va asculta pe această temă. Ascultă-mă în timpul I (comandat) supune lui Dumnezeu, dar în cazul în care (ordine) El nu ascultă, atunci nu se poate respecta stat ... ", apoi Umar jos de la amvon.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar